Torsdag!

Torsdag idag då ja. Hardcore superstar ikväll, great! :D:D:D:D:D:D Men först är det skola till halv 12 sen iväg till pappas jobb & hämta lite stuff. Får se hur det blir sen. Kanske stannar där till 20 i 2 typ. Ska ju till psykiatrikern kvart över 2, så det känns inte lönt att sticka hem till alex & sen åka tillbaka... Haha, men vi får se. Sen blir det bara att åka hem till Alex, äta, göra sig iordning & sen sticka iväg till lund! HAHA! Vi får se om vi hittar till Mejeriet :P haha. Men det gör vi säkert.

Hoppas nu mamma packade ner min plattång & min kamera, det viktigaste typ. Haha! :)

Känner mig så sjukt glad idag! Men samtidigt sitter det i lite depp sen igår.. Men jag känner på mig att det blir en sjukt bra kväll! :D Ska kanske dricka lite & så med.. Då försvinner väl lite problem iaf :P haha!" Min första konsert någonsin! Jag hoppas jag inte blir besviken, men det har jag svårt att tro. Vem fan kan bli besviken på Hardcore Superstar liksom? :D Haha!

Ni får ha det bra så uppdaterar jag säkert ikväll efter konserten!

Peace
/S



Hardcore Superstar - We don't celebrate sundays

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback