bilder

här kommer några bilder som får sammanfatta gårdagen & denna dagen. (fredag & lördag alltså!)


Theos söta vovve! STor, men översöt! :D


& Theos översöta lillebror Andy :D


Den berömde Theo & Hans lillebror. Visst är dom lika & visst är dom söta? :D


Borta på ribban, helt oredigerad bild. Ful dessutom >.<


Micke leker i vattnet :)


Samtidigt satt Jobbe & mös med flickan :)


Senare lekte micke brandman, mycket sexigt I must say!


Lördag eftermiddag, jag anländer till centralen & micke har mina grejjor med sig. Fotade mig det gjorde han med...


Kom hem till en gäspande doris ^_^


Sen lagade jag mat


Det var kevin glad över!


Sen kom Anju & Lowe över


Doris satt på min garderob & såg allmänt... Skrämande ut?


& jag hade fina ögon. Sen tog kvällen slut!


Natti natti :*

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback