Bilder

Såja, redigerat några bilder sen jag & pappa var ute på fotorunda innan :) Det var mysigt, var ute en timme typ bara han & jag :)

image401

image402

image403

image404

image405

image406

Foto & Redigering: © Stéphanie Lindhe

& självklart en bild på min bäbis från när hon försökte komma ut genom en 5 cm springa i fönstret :)

image407


väldans många biler... vilken är din favorit?

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Sofia

skitsnygga bilder! Jag gillade den med stenarna och vattnet mest! =)

2008-05-10 @ 17:29:21
URL: http://chinche.bloggspace.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback