Fredag

Usch vilken seg dag. Vaknade vid 10 tiden, gick med Alex bort till ag's för att handla lite frukost. Mums :) Sen somnade jag, som vanligt, i sängen. Fattar inte hur jag lyckas varje gång!

men iaf, förlåt att jag inte svarat på alla kommentarer, men jag ska försöka! Ni som bett om något som har med bilder att göra får skriva till min mejl eller skicka bild dit. Den står uppe i headern, annars är det [email protected] som gäller.

Ha en fin fortsatt dag!

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: sara

vilken fin bloggdesign du har! :)

2008-05-30 @ 23:08:03
URL: http://gguldlock.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback