Lördag

Denna dagen har varit helt fantastisk! Idag har jag kännt mig riktigt jävla lycklig, & det är underbart! Hde jätteont i örat imorse dock, men tog några värktabletter så det gick över. Har egentligen inte gjort så himla mycket idag. Gick med Alex & Lukas till AG's innan för att köpa saftisar som man fryser själv. (Lukas är Alex syster son, 5 år gammal) Iaf så hittade vi inga saftisar & gick då in på öb, där vi inte heller hittade några. Så vi gick hem igen. Sen satte vi ss ute i solen, underbara sol, så varmt det var! Satt där ute med Alex föräldrar & bara njöt. Så gick jag & Alex till Almtorget för att jag skulle köpa billiga cigg för 27 kr, fick ett paket polska marlboro för 30 kr(!!!!!!!) Så köpte Alex varsin glass till oss, det var gott. Sen hem & käka. Grillad flintastek med potatissallad!! MUMS SOM FAN! Vad gott det var :)

Nu väntar jag bara på att Lukas ska bli trött & inte orkar spela tv spel på Alex tv så att jag kan få mysa lite med Alex. Haha :)

Ha det bra allihopa!

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback