Måndag

Usch vilken seg känsla jag har i kroppen.. Tråkigt, jobbigt väder. Det är regnigt & fult & tråkigt! Fan..

Ska ha fotoutställning i eftermiddag, ska bli mysigt! Rätt så bra ändå att jag inte ska till psykologen idag, hade blivit sönderstressad.

Snackade med mamma imorse om att jag vill börja sälja mina bilder.. Så ska skapa en ny blogg, en blogg som bara kommer innehålla foto & väldigt ytligt om min vardag, sen ska jag pinga bloggen typ.. ÖVERALLT! haha. Håll utkik :)

Peace
/S



Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback