Natti

Så ja. Kanske dags att lägga sig nu. Var inne på mammas blogg & snokade lite innan, kommer inte länka, för hon vill var så anonym som möjligt. Men iaf, så gav jag henne en liten "mors dag" present innan när vi skulle äta. Ett litet brev, som gjorde att hon började gråta. :) eller ja, kanske inte ska ha glad gubbe, men det var ju faktiskt glädjetårar. jag började med gråta när hon grät så det blev lite blödigt där :P haha Iaf, såhär såg det ut när hon fick det..


& sen hade mamma tydligen scannat in brevet till datorn, för att visa på sin blogg :P Så underst ska det stå "Din dotter, Stéphanie", men eftersom hon vill vara anonym, så har hon blurrat det. Hehe.



Bilden hette förresten "fiffi (massa nr)" hehe, alltid blivit kallad för Fiffi av min mormor. & påtal om mormor så kommer hon, morfar & Pappa på
fotoutställningen på våran skola imorrn. Jippi :D:D & Alex kommer väl med, hoppas jag! kom gärna förbi om ni är i Malmö :)

Så, godnatt nu mina fina små läsare, så hörs vi imorrn igen. Får ju uppdatera hur utställningen gick mm!

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback