Onsdag

Usch vilken dag. Jag har mensvärk, fortfarande.. Jag är trött, äter godis & dricker cola. Usch vad jag är onyttig. men, jag har äpplen & bananer om jag känner mig FÖR onyttig ^_^ idag ska jag hem. Ska nästan se om jag kan ändra lite på min design, men vet inte än. Hehe. Vi får seee om jag har tid. Ska plugga med >.< på fredag är vi lediga!!!! NAJS! Vi ska bara göra en uppgift som inte ska göras i skolan. :)

Btw, så fick jag reda på härromdagen att min mormor läser min blogg :P Haha HEJ MORMOR! :)

Peace
/S



btw, glöm inte fotobloggen! Gör gärna så mycket reklam för den som möjligt, & ge mig mycket kritik! Jag vill bli bättre, men kan inte bli det utan att veta vad jag gör fel, right? :) http://thismess.blogg.se/fotoblogg/


Din åsikt
Postat av: Ronja Zorina

Svar från min blogg:

Jodå, jag gör absolut beställningar! Säg bara till om jag ska välja en bild själv eller om du har något eget förslag. Sedan kan vi diskutera lite detaljer :)

2008-05-28 @ 17:56:43
URL: http://rze.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback