shit

Vet inte vad det är med mig. Känner att jag vill skriva av mig. men allt jag skriver blir konstigt eller för öppet så orkar jag inte logga in på den låsta bloggen. Känner bara.. Äh, jag vet inte. Känner mig inte depp, men opepp kanske man kan förklara det som. Inte trött, men ändå jäkligt trött. Kan inte somna dock.. Eller ja, det vet jag faktiskt inget om, för jag har inte ens försökt än.. Vågar inte? Vill inte? Jag vet inte vad det är. Men något är det .För mycket tankar, för lite sömn. Det ger en ont cirkel föda, den blir ännu ondare.,.

Känner inte för någonting just nu. Skulle kunna sitta här hela natten, utan problem! men då hade jag haft problem i skolan imorrn. Kan ju inte komma dit & somna, ska ju till psykologen imorrn med, & så sköna stolar som hon har.... He.. Ska bara skriva klart detta sen får jag försöka somna..

jag saknar närhet.. Jag behöver närhet! Av vem som helst egntligen. Ska försöka få hit Arne, han ligger ju ändå bara 3 meter ifrån mig & sover. Fan, måste öppna dörren så han inte bajsar här inne inatt..

Fan, detta inlägget rinner ju fan också ut i sanden.. Men ja, ni förstår vad jag menar.

Vill ni ha lösen till den låsta bloggen får ni fråga & säga varför ni vill ha den. Fråga genom mejl isf, står uppe på headern, men annars : [email protected]

Godnatt

peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback