Tisdag.

Känner mig pissetrött idag! Satans! Iaf, förlåt för att jag är sämst med uppdateringar. Har jobbat sen i söndags & jag orkar helt enkelt inte. Har inte heller varit helt på topp.

Jag har mått skit sen igår. Var hos psykologen igår & pratade om saker som jag tänker på hela tiden. Jag mår fan inte bra än, jag är inte hel! Jävla piss. Även om jag vet att jag kommit en bit på vägen så är det inte så långt som jag hade hoppats på.. Iaf så har jag inte mått sådär superbra sen igår.. Vet fan inte om jag pallar jobba idag. Känner mig så jävla depp & nere... Inte vill jag prata om det heller, orkar helt enkelt inte. Känner mig så slö & så fruktansvärt.. Lat? Haha. Men ja, man kan nog se det som lat.

Nej, nu ska jag hjälpa mina klasskamrater att gör klart vår film, även om jag mest vill sova...
Ha det bra alla.

peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback