Bilder från dagen

Det går inte att lägga in bilderna på min dator eftersom den är fucked up & inte vill ha tillräckligt med utrymme (fast den har det!) Så jag sitter på kevins nya med vista som jag kan nada om & laddar upp dom istället.





Ni kan kalla min spike ^_^







Såja, nog med egobilderna. Eller?


Dålig bild på min älskade jacka!


En dålig bild på skorna


Något bättre bild


Lite bättre bild på skorna med.


Aj äm häppi! Alex är mästerfotograf :)


Alex & jag :)


ÅÅÅH han är så söt på denna bilden! Helt sinnessjukt!



& en puss får avsluta.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback