Gissa kändisen!

Denna är nästan FÖR lätt, så jag lägger upp min bild + original bilden så får ni jämföra istället.
Min morbror kallar honom Zlirre, hela Italien kallar honom Ibra, för mig är han ZLATAN.
Är faktiskt nöjd, dock är den inte klar, men jag måste sova nu.. Så ni får se det som har blivit gjort hittills. Saknas lite skuggor & lite så.


original


& min version. klicka för att se större.

natti natti <3

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback