Jag mår inte bra!

Jag vill tro att jag gör det. Eller, innerst inne vet jag att jag KOMMER må bra. Men när?
Jag vet att det finns något som kallas lycka, som man känner ibland.
Men när ska jag kunna känna det utan att få skulkänslor?

2 år. Om en vecka är det 2 år sen.
Jag vet att de flesta som läser min blogg vet vad jag pratar om.
Ni tycker att det är lång tid, det klandrar jag inte er för.
2 år är lång tid! Det finns mycket som ändrats.

Vi har flyttat.
Jag har bytat skola.
Kevin har bytat skola.
Pappa har bytat jobb.
Jag har varit tsm med Alex.
Jag & sara har blivit ovänner för att sedan bli vänner igen.

Men 2 år känns inte så långt för mig som det egentligen är.
2 år känns som en månad sen för mig.

Nu händer exakt samma sak som hände förra året.
Jag struntar ("orkar inte") i att gå till skolan, känner mig svag & ensam trots att jag inte är det.
Jag sover sämre än sämst.

Ska det behöva vara såhär varenda jävla vinter?
Fan. Jag orkar inte ha det såhär längre.
Jag vill ta tag i allt! Vill gå till skolan, träffa alla, få bra betyg,
men inget annat än tanken i min kropp vill det. Allt annat säger emot, de vill inte.
Benen vägrar röra sig, magen gör revolt.
Hur ska jag klara av detta sista året?!

Jag pratar inte med någon om det heller.
Tror det beror på att jag skäms.
För med tanke på hur lite jag skrivit här på sista tiden, & så lite jag pratat med mina nära så..
Jag skäms.

Förlåt.

Din åsikt
Postat av: Therese

Svar på kommentaren hos mig:



Tack så hemskt mycket! Vad gulligt skrivet :)

Allt är bra med oss :D

2008-11-25 @ 01:57:40
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: mammi

Men så prata då.....

Snälla

2008-11-25 @ 07:12:57

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback