Kväll

Nu har jag ätit äpplepaj, duschat, rakat mig där det var nödvändigt & pratat med Sara över en cigg. Nu är det dags för mig att lugna ner mig, stressa ner, låta pillerna verka & börja på en ny bild till kalendern. Har en idee som jag har börjat på, men vet inte om jag fortsätter på den eller om jag börjar om från noll. Tror jag fortsätter på den jag har, den har iaf former, ska bara färgläggas & så. Om jag blir klar innan jag somnar lovar jag att visa er :)

& just det! Ni måste kolla in min "designblogg" för att se om jag ska behålla denna jag har här nu, eller ta den jag har där istället? Den är ju dock bara gjord snabbt & hastgt, så den kommer ju bli snyggare med bilderna & så.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback