Lite roliga :P

Var inne på  Glitter Graphics & hittade några roliga gifar :P








Homer the tard?



Är det bara jag som tycker detta är liiiiiite för porrigt för att vara disney?



HAHAHAHAHAHA



xD



Peter!



Again ;)


& några prinsessor;)


a dream is a wish your heart makes



a whole new world



tale as old as time



part of your world



the fairest of them all

Kan ni se vilka disneyprinsessor det är? :P

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback