The new America

... Fick denna bilden heta. Jag är egentligen inte nöjd med den eftersom att den inte blev som jag ville överhuvudtaget. Men, den är iaf influerad av valet som var i USA i förra veckan & jag tycker att det var apnajs att Obama vann. Vad tycker ni om min "Val-flicka"? hahaha låter fel men ja :P





(klicka på bilden för att se större)

Din åsikt
Postat av: Jonna

Det hade varit häftig om du gjorde henne till neger, lite för att representera Obama :D

2008-11-11 @ 09:18:54
URL: http://mylifeinlove.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback