Tisdag

Vi har ingen lärare, ska jobba med projekt arbetet & jag är trött. Kunde lika gärna stannat hemma idag eftersom jag sovit en timme, jobbar med projektarbetet enskillt & känner mig allmänt dålig. Jag har ont i foten. Har haft det i typ en vecka nu om inte mer. Höger fot. Det är väl självklart att jag trampar på alla ställen där marken är ojämn med höger fot, så att jag trampar helt fel & får ännu mer on i foten. Måste nog vila mina fötter från dessa skorna ett par dagar tror jag.. Gör fan skit ont!

Sitter här i skolan utan bh, helt flottig & trött men ändå hyper efter massa kaffe. Får nog ta mig hem till Pålle sen, glömde min bh där i lördags (för att jag tog av mig den, fråga inte varför för det minns jag inte :P) Sen måste jag hem till Alex & hämta motljus skyddet till kameran, glömde det där. Så ska jag till mff hopen & handla en mössa till pappa. Blir ju såklart det först, eftersom skolan ligger 2 minuter ifrån shoppen.. haha.

Natten var iaf fruktansvärd. Jag försökte sova, vred mig, vred mig & vred mig. Kunde jävlar inte somna. Sen gjorde ju inte Arne saken mycket bättre. Han var nog inte trött för han hoppade runder på allt! Hoppade upp på garderoben, ner från garderoben & välte massa saker på mitt skrivbord, kom upp till mig & ville bli klappad & när han inte blev det så knockade han mig. Jobbig som fan var han. Jag vet egentligen inte varför jag inte somnade. Hade tagit två av mina lergigan men det gick fan inte! Jag tänkte heller inte på något speciellt. Kanske ligger undermedvetet? Mitt allra innersta tänker på allt & gör så att jag sover oroligt & dåligt?

Nej, nu tycker jag att Jocke kan komma så vi kan gå igenom arbetet lite. Måste ju veta var han står & allt!

Peace
/S


Vill hem till mammas rosa, mjuka, underbara filt!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback