Torsdag, snart helg

Ja. Det är det ju, går bara till halv 12 imorgon, så det blir en bra dag! Idag när jag skulle åka hem så gick något vääääldigt fel. Satt på tåget, nästan ensam i vagnen, somnade nästan precis när tåget lämnade malmö, vaknade till i lund, äh, kan ju fortsätta sova, 20 min kvar! Pffffffffffft! Jag vaknade i..... HÄSSLEHOLM! hahahahahahhaha seriöst, jag somnade totalt! Har aldrig somnat på tåget förutom halvsovit liksom, & jag har alltid vaknat innan jag ska av. Men det var ju sjukt! Men jag kom hem till sist iaf:P

Annars har jag inte gjort mycket idag, var med mamma i byn innan, hon skulle handla lite saker inför sin helg i stockholm! Hon ska dit för första gången sen hon var 14, för att hälsa på bloggkompisar :) Ja, min mamma bloggar, det är hon som hjälper mig ibland när jag behöver hjälp med min blogg. Men jag tänker inte skriva ut hennes adress, då hon skriver anonymt. Det märks iaf att hon är nervös inför sin första klass resa på ett x2000 ;)

Imorgon ska jag träffa pålle en stund i stan. Ska få tillbaka min bh & mitt lipsyl. haha. Sen ska jag se om jag kan bjuda på en fika, får se hur mycket pengar jag har efter att jag betalat räkningen till mobilen. Sen på lördag ska jag & alex över till danmark. Fick t.om lite extra pengar av mamma bara för att min räkning är så pass hög denna månaden, över 600 :/ Men iaf så ska vi nog in på tivoli's julmarknad, det verkar så mysigt. Har bara varit på liserbergs julmarknad, men folk som varit på båda säger att tivoli är mycket mycket mycket bättre :)

Om en stund ska vi käka. Spegetti med köttfärssås. Sen ska jag göra äppelpaj med vaniljsås! Så längesen. Var sugen på att baka något men är trött på de vanliga, så jag tänkte att jag kunde göra lite efterrätt till hela familjen! :)

Ha det bra sålänge!
Peace
/S


Bilder på Tivoli från google

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback