Gör en god sak

Gör en god sak för de tjejer som mår / mått fruktansvärt dåligt efter en hemsk sak. Skriv på & visa var ni står! Visa att ni inte tolererar att man blir behandlad som en slampa när man blivit våldtagen. Skriv på för att försöka ändra synen. Det kan vara du som är en av de 5 som anmäler det. Det kan vara du som känner dig missbetrodd. Skriv på nu innan det är för sent, det kan hända dig!


Din åsikt
Postat av: Namn behövs inte..

Hej Steph, följt din blogg ett tag nu..men kände att det var dags att lämna ett litet spår. Är hemskt att du är så nere.. hämta styrka och hjälp från dina nära och kära, älska och försök släpp taget om det förflutna... det tog fem år för mig.. Men det går. Låt inte ett äckel förstöra resten av ditt liv. Sköt om dig..!

2008-10-12 @ 19:19:11

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback