Kommentar & telefon

Anonym om Rape - part one:
Vet egentligen inte vad jag ska skriva, men jag har följt din blogg ett tag och man blir så ledsen varje gång du skriver något sånt här. Hoppas du mår bra en dag längre fram och slipper sådant. Puss!


Tack <3



Nu har alla räkningar betalats in så tidigast måndag kommer jag kunna använda min mobil igen!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN! Fan vad skönt. Dock ska jag lämna in den så den blir lagad & fixad, för den dampar stup i kvarten. STänger av sig & så. men jag har en gammal jävel jag kan använda under den veckan (?) som min vanliga är på lagning. & jag hoppas inte det tar längre tid än tills på måndag innan den sätts igång. Iaf.

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Anonym

Du gjorde precis min dag :)

Haha, det är jag igen - anonym :$

2008-10-02 @ 17:29:24

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback