Praktikdag 1

om ungefär 40 min går mitt tåg. då börjar min dag. Jag är trött, nyduschad & förväntansfull. Alex ligger brevid mig & sover & gissa om jag bara vill krypa ner hos honom igen. Lilla baby. Jag fick lite halloween saker igår från en presentbutik som stänger ner. Pappa känner dom så vi fick rota i deras förråd. Fanns inte så mycket, så det fick bli lite halloween saker till festen som Jonna & Robert ska ha den siste. Här är några bilder.


Nähäää. det ville inte laddas upp några bilder så ni får se ikväll istället. Det finns iaf ljusstakar, spökljus som är självlysande! & så drinkpinnar som är sugrör. Rätt söta saker. Gillar framförallt spökljusen :D

& till Anonym. Jag svarar dig ikväll.


Peace
/S

Din åsikt
Postat av: stella

Var praktiserar du någonstans? :)

2008-10-13 @ 11:06:26
URL: http://fastfrusen.bloggsida.se/
Postat av: Alessandra

Fin blogg du har! =)

2008-10-15 @ 21:55:03
URL: http://issylee.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback