blö

Denna natten vill verkligen inte med mig.
så jag tittar på "vill ha kläder" på h&m istället.



Pj, 179:-


Jacka, 489:-


jacka, 598:-


basic linne, 69,50:-


munkjacka, 198:-


myspysig cardigan, 198:-


top, 98:-


skor, 129:-

det var från h&m. sen gick jag in på din sko & kollade lite.

Där fanns bla detta jag ville ha....



"kängor", 449:-



varmfodrade "halvstövlar", 449:-



& ett par uggliknande, 299:-

Nu tror jag att jag måste sova. Detta är ett helvete, men jag måste komma upp om 3 timmar. Gah! Om jag bara kunde sluta vara så känslig! Först gråter jg för att jag inte kan somna, sen för att varken doris eller arne vill ligga hos mig, sen för att jag vill ringa alex men inser att telen är i mammas & pappas sovrum, när jag väl hämtat telen så börjar jag gråta för att alex sover & inte svarar. HALLÅ?! kl är 3, konstigt han inte svarar?!. Men jag är överkänslig just nu. Jävla mög vad mycket jag gråtit sen jag kom hem.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback