Möh

Ja, jag har inte skrivit något vettigt på ett tag nu. Känner ingen ork till det. Men antar att nu när jag har lite att berätta kan jag väl lika bra göra det?

I lördags träffade jag & Alex upp min mamma & min yngsta lillebror Jesper inne i stan. Jesper hade piercat ögonbrynet (han är 15 år!) & mamma hade hunnit handla en liten tröja. Sen skulle vi kolla BH till mig. Jag har ALLTID harft problem med att hitta en vettig bh som sitter där den ska. Antingen är den för liten i kupan eller för stor runt om. Men vi hittade en. En beige/vit historia. Storlek? Ja, vi kan ju säga att jag har haft jääävligt fel med storlek förr. Bhn jag hade på min när vi kom in i butiken var 75C. Bhn vi köpte, som kostade 449:-, var av storleken 75E. & hon ville egentligen ge mig en F. Ehm?!?!?!?! VA?! Hur fan kan jag ha haft så jävla fel?! Seriöst, är mina tuttar så stora?.. Ajja. Sen gick vi & åt lite. Efter det skulle vi följa mamma & jesper till centralen, så vi tog en liten tripp in på tiger, där mamma handlade lite småsaker till mig. En sminkspegel(Sån som är vanlig på ena sidan & förstorar på andra sidan), en nessesär, ett kollegieblock & 3 pennor. najs.

Igår, var Jag & Alex hemma hos Ali & kollade på fotboll. Milan - Inter. MILAN VANN! :D Yäy! Fast jag såg bara första halvlek, sen låg jag & somnade för att jag hade sån jävla mensvärk & inte vill något alls.

Ungefär samma sak hände imorse. Jag kunde inte resa mig för att gå till skolan, för att min mage dödade mig. Det gör den egentligen fortfarande, men jag klarar iaf av att gå.

Nu ska jag bara skriva klart här & packa mina saker sen ska jag hem till Höör.  Btw, får ju pengar imorgorn, så ska betala mina räkningar direkt då, så inom en vecka ska min mobil med mitt vanliga nr vara igång igen. (förhoppningsvis...) Jag lovar att säga till! & ni kommer få ett sms, ni som är viktigast (A)

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Maxi

Jag var faktiskt oxå 15 år när jag tog hål i mitt ögonbryn ;D

2008-09-29 @ 20:55:25

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback