Hejsan

hej mina älskade läsare. Jag är verkligen superledsen över att det tar sådan tid innan vi får internet, men jag hoppas att ni stannar ändå! Sen hoppas jag även att ni har förstående för att det kommer nog vara rätt så tomt på bilder när jag väl kommer igång igen. Det är mycket som händer just nu. Mycket med skolan & så. Samtidigt som det blivit vår i Skåne! :D

Jag ska till Paris i slutet av maj! Sen den 4 juni tar jag studenten!!!!! I mitten av juli åker jag, Alex & hans föräldrar ännu en gång till Albena i Bulgarien. IT'S NICE!!!!!!!!!

Just nu är allt perfekt. Synd att jag inte kan skriva om mina dagar så ofta som jag vill...
Sålänge får ni några bilder :)


Min studentmössa har kommit! & min lillebror tog bild på det :)


Sen tog vi en ..... syskonbild


Ego :)


Tulpaner


Jonna tog en bild på mig :P haha


Senare på kvällen blev det avklätt & modellfotograering. Mer än såhär får ni inte se nu.
Jonna har tagit denna bilden & alla bilder är oredigerade. Där inget annat namn står är det jag som tagit bilden. Alla bilder är tagna med en Nikon D300.

Ha det bra! Puss!<3

Din åsikt
Postat av: Karin

...jag e kvar...)) Superfina bilder. Jättesöt är du..kram

2009-04-07 @ 20:56:16
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback