Studenten närmar sig..

& Gina har några söta klänningar till bra pris. Alla finns även i ljusrosa, vet ju inte än om jag vill ha vitt eller babypink! :)






Din åsikt
Postat av: Anonym

Det översta var verkligen hur fin som helst, och priset är ju verkligen överkomligt!

2009-04-20 @ 23:07:15
Postat av: Karin

Alltså de klänningarna är SÅ fina, jag vill ha allihop...

2009-04-24 @ 19:59:29
URL: http://kattasaklart.blogspot.com

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback