Galet!

Denna helgen har verkligen varit just; galen!
I fredags var det bestämt att jag & Sara skulle åka till Malmö för att kika lite på festivalen. Så Alex åkte hem lite tidigare så att jag hade lite tid att fixa mig själv :P Sen ställdes planerna in, då Sara inte kunde längre. Så jag ringe Jonna, som sa att jag skulle komma till malmö ändå. Sagt & gjort, åkte till Malmö & gick runt på festivalen ett tag med henne & hennes pojkvän. Det var trevligt. 10 i 10 tog jag tåget tillbaka hem. Får ett sms från Fredde som ville att jag skulle komma upp till honom & dricka lite öl.

Ja, klart jag kan göra det. Det var bara jag, Fredde, hans flickvän Linnea & hennes nästkusin Johan. Vi hade så sinnessjukt kul så det är något sjukt. klockan 7 på morgonen var vi nere på preem & köpte chips & dippa samt lite cigg. när vi kom hem igen så åt vi lite, så vid 20 i 8 gick vi & la oss. 3 timmar senare vaknade vi. LAGOM SLITNA! Fortfarande fulla också för den delen. Satt & kollade på när Johan & Fredde spelade fifa 09 & pratade. Kvart i 3 går Linnea ut i köket & kommer tillbaka med varsin öl till mig & henne. Haha! Sen skulle Linnea & Fredde till Eslöv, men Fredde blev "dålig" så jag följde med istället.

Jaha, liten matbjudning & lite öl tänkte jag. JOVISST! hahahaha! MASSOR med god mat, JÄVLAMASSA dricka. De hade nyss byggt klart sin pool också, så det blev en hel del badande. Vi hade verkligen sjukt kul där med. Vi åkte hem med tåget som gick från Eslöv 20 över 12 (kan ha varit 20 över 1 också...) hemma i Höör, Linnea skulle sova hos mig. Så kommer vi upp i lägenheten, där min lillebror är. Stackare, sett mig full nu. Men han skrattade mest åt oss & tog massa bilder på oss. Haha! Sen blev han glad att vi hade tagit med oss mat hem :) Jag ringde ett samtal till Alex & så pratade jag med Sara lite. Sen däckade jag med Twilight på tvn.

haha! ja, det har varit mer galet än det låter, det ska ni veta. Men det orkar jag verkligen inte skriva just nu. Jag vill mest sova, men jag vet att jag snart måste börja röja här. Ser ut som.. som.. ett bombnedslag! Haha. Eller egentligen inte, för jag har knappt varit hemma. men jag vill inte ha lite skit där, lite där, & lite där. haha. Lika bar att inte ha någon alls.

Här kommer några utvalda bilder från helgen.
Puss


Söta Linnea <3


Johan & Fredde


Dricka, mobil, tomma glas & Fredde :P


Det böjade spåra ur litegrann... Fredde ramlade ner från soffan & Linnea dansar till okänd musik :P


Linnea skatta åt Fredde som inte kan resa sig.. & Johan har klätt av sig pga "okänd" anledning ;D


Här var kvällen slut. För fredde iaf. Jag & Linnea var vakna hela natten, Johan somnade lite då & då. men när han gjorde det så väckte vi honom igen! hahaha! :D


Detta är den enda bilden ni får se sen igårkväll. Hahahaha!
Nu ska jag läsa lite & röka. Sen får jag röja här.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback