HOME!

Hello! Jag är hemma i skåne igen! Länge än Mamö har jag inte kommit än, men det orkar jag inte heller just nu. Kom hem vid 4 imorse & då var man rätt mör! Jag har haft det skitbra & jag är lite lesen över att semestern redan är över.. Skulle gärna stannat 1 vecka till, minst! Men, jag ska inte uppdatera speciellt mycket om resan just nu, det kommer inom kort ti. Nu ska jag göra mig iordning för att träffa Jonna! :)

Ha det bra!
Puss


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback