Jag tycker om min lillebror :)

Han stannade här en natt extra så att jag slapp vara ensam hela kvällen & natten. Det tycker jag är snällt :) Vi var på middag hos Mamma igår, det var trevligt. Träffade hennes gubbe med, han verkar trevlig. Efter middagen gick vi ut på tivolit, men det var ju inget att se, samma skit som alla andra år & fullt med äckliga små fjortisar som tror att de är guds gåva till jorden. ÅH! Skulle kunna strypa varenda en! Iaf så stack vi tillbaka hit & hämtade kameran sen gick vi ut en runda. Det var mycket trevligt det med. Sen kom vi tillbaka hem, kollade youtube klipp & så. Klockan 1 böjade rocky 5 på tv så vi typ, halvkollade på den. Åt godis & tjabbade. Sen kom "När lammen tystnar" & kevin har aldrig sett den. Vi var i säng vid 5 imorse :P hahaha! Jävla galet alltså. Idag händer inte så otroligt mycket. Vi ska ner på marknaden en snabbis för kevin ska kolla om han hittar ett par shorts. Sen ska vi kaaaaanske åka karusell idag. Sen ska jag tvätta till pappa. Någongång ikväll kommer han hem så då får jag lite tid med honom också :) Här kommer iaf lite bilder från igår, min lillbror är bra, & han är ännu bättre för att han gillar att fotografera, han älskar min kamera ^_^




Från i fredags när vi gick till Preem för att handla chips & dippa




Charmig bild som kevion tog igår under middagen


Kevin, pojkbands stjärna ;D


Gårdagens outfit. Allt från bulgarien.


Kvällsrunda




Haha :D


i hittade kräftor i vattnet..


Nyckelpiga :)


VAR ÄR KEVINS ARM?!?!?! :)


Hej fräknar! & lockar på sidan >_<


Nej! Jag trycke inte upp mina bröst, ser bara så ut men jag var tvungen att ha armen någonstans, OKEJ?!


Tyckte det var häftigt med de lila topparna!


Sista bilden är tagen av Kevin, vet inte vad han hållt på med :P

Puss

Din åsikt
Postat av: Johanna

vilka fina bilder du har

2009-08-09 @ 22:17:21
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback