Kat?

vad tycker ni om den kända tatueraren Kat von D's nya stil?
Jag gillar den INTE!


Den blonda Kat ser inte alls lika bra ut som den mörkhåriga. Sen gillar jag inte alls frisyren..


Jag har alltid tyckt att Kat ser riktigt bra ut & jag älskar de tatueringar hon gör.

Nej usch! Tillbaka med den gamla Kat nu tack!

Din åsikt
Postat av: Johanna

tack så mycket

2009-08-14 @ 15:37:05
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: pålle

Va fan har hon blonderat sig :O det va ju inte snyggt alls :/ Vem ska jag ha våta drömmar om nu?

2009-08-14 @ 18:01:00

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback