Klippning

jag har äntligen beställt tid för klippning av mitt hår. Jag har inte klippt mig på över 1 & ½ år, så det är verkligen dags. Nu är det såhär dock, att jag vet inte hur jag ska klippa. Antingen blir det som vanligt, klippa upp det i olika etapper, lite kortare lugg & inget på längden (förutom ca 10 cm för topparna) Eller så vill jag klippa page igen. Jag tyckte jag passade i det & jag trivdes. Samtidigt har jag fått så jävla långt hår nu, har väntat på att det skulle växa ut.

Jag klippte page för lite mer än 2 år sen, & efter det har jag bara klippt h¨ret en enda gång, så ja.. Vad tycker ni? kom gärna med andra förslag! :D


jag i page, början på 2007

Din åsikt
Postat av: mammi

Du är jättefin i page men tänk på att du kanske måste platta håret även om du inte orkar.... Om du klipper upp i etapper blir ditt hår så vackert lockigt :)

Kram mamma

2009-08-25 @ 20:46:00
Postat av: line

oj! du liknade ashley greene lite på bilden faktist!

page är riktigt snyggt, klipp det:)

2009-08-27 @ 15:01:38
URL: http://charmgirl.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback