Mycket..

Jag ska fixa designen. Typ idag. Denna är ju helt fantastiskt hemsk! haha! Sen ska jag se om jag hinner göra en illustration till er idag! Kanske lägga upp lite nya bilder med..

Min älskling är sjuk :( han har feber stackarn...

jag har börjat blogga för en twilight blogg! Skojar ni att jag är glad ^_^ haha! http://fabulousrobertpattinson.se/ , vi är 4 tjejer som skriver om rob pattinson & twilight. men mest rob ^_^

Nu måste jag nog äta något.
Puss



Min baby <3 :D

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback