Natt.. eller morgon...

Jag kom på en sak. Jag känner mig väldigt sorglig som sitter vid datorn kvart i 4 på morgonen.. Helt ensam hemma & lyssnar på låg musik. (vill ju inte väcka grannarna)

Sen kom jag på att jag har 18 prenumeranter (bara jag som har svårt att både stava & säga det ordet?) på bloglovin. Nu undrar jag vem ni är? jag får ju inte 18 kommentarer per inlägg direkt.

Så nu vill jag veta vem ni är!

& ja, jag förväntar mig 18 kommentarer på detta inlägget!!!!!


'Ni får en dålig bild på vårt vardagsrums fönster som tack!

Din åsikt
Postat av: Åsa

Jag är en tjej från Skåne som började läsa din blogg för att du skriver om Twilight då och då (a) Sen tyckte jag bara att den var allmänt mysig, så då började jag prenumerera ^^

2009-12-12 @ 17:06:30
URL: http://zambina.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback