Saker jag minns från 2009

Januari;

Min & Jonnas HELGALNA kväll ;D




Februari;

Utekvällen med klassen, helt jävla underbar!



Jag sov hos min mormor, var ute & gick en låååång promenad i snön med en vän. Dock slutatde vänskapen ungefär där.



Mars;

Jag & pappa flyttade till lägenheten



Jag blev 20 år & fick en fin tavla av bästa vännen! (jonna)



Jag blev besatt av Twilight & Rob!!!!



April;

Invigningen för nya stadion!



Pålle kom tillbaka till Malmö! :D:D:D:D



Maj;

2 år med Alex! <3



PARIS!!!!!!!!!! Det bästa jag gjort på väldigt länge! Fan vad bra det var!



Juni;

SUDENTEN!!!!!!! Äntligen!




Juli;

Vi avlivade världens bästa katt! :( Arne <3



Jag skaffade min kamera!! <3 Lillebror blev min modell direkt!
'


BULGARIEN! Nästan bättre än förra året! Om det går att bli mycket bättre ;D



Augusti;


Jag fotade mycket med lillebror


Hade en galen helg med Linnea! mfl..
'


September;

Lillebror var min modell ett par ggr



Jag träffade en barndomskompis, som jag inte träffat på 10 år, minst! ar ute & tog en låång fotorunda!




Oktober;

Jag längtade som en GALNING till New Moon premiären!



Fotorunda med Alex i västra hamnen. MYS!



Konsert med ett japanskt band, Mucc!




November;

Köpte biobiljetter till New moon premiären!!!!!




Jag festade en hel del med Pålle!!!! :D & gänget då ;)




Min andra lillebror ville äntligen vara min modell




NEW MOON HADE PREMIÄR!!!!!!!!!!!





December;

Festade/umgicks en del med David & Fredde. Samt några andra ibland ;D



Massor med snö!!!



Julafton i Malmö



Julafton i svedala



Tivoli med Alex <3<3<3<3





Det var mitt 2009 i stora drag. Mina absoluta favoritminnen är Paris, studenten & Bulgarien! Sen ofc Tivoli nu sist. Vilka är era favoritminnen från 09?
BTW, bilderna går att klicka på! tihi!


Nu vill jag önska alla ett riktigt gott nytt år! Hoppas att ni tar det lugnt ikväll & att niu får en bra kväll!
PUSS






Din åsikt
Postat av: Jonna

haha din lilla tönt ^^ Var du tvungen att välja just den bilden? :P

aja, helt klart en hel del höjdpunkter på detta året (paris, studenten o.s.v) ^_^

2010-01-01 @ 16:28:43
URL: http://starstrukk.devote.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback