Beställningar

Jag har ca 12 beställningar av illustrationer & 6 beställningar av bloggdesigner & jag har inte börjat på någon av dem. Några är till och med sen i julas. Jag är verkligen ledsen över att det tagit sådan tid. Nu ska jag ta tag i det & göra klart minst en beställning om dagen. Jag kommer ta dem i den ordning som ni har frågat & därför kommer några få vänta lite till. Fört ut nu är en design, & den tänkte jag börja på nu.

Ni kommer alltså förmodligen få beställningen inom 2 veckor. Förhoppningsvis. Om ni vill komma före i kön & vara säker på att få den inom 24 timmar kan ni betala in 100 kr på mitt konto. Annars får ni vänta på er tur.

Din åsikt
Postat av: Sara

jag har försökt få tag på dig i ett par dagar nu, så när du har tid att prata med mig, kan du ju höra av dig.

2009-01-18 @ 22:52:40
URL: http://saraellstrom.blogg.se/
Postat av: Antofjanto

Gör mig gör mig! XD haha

2009-01-19 @ 01:16:41
Postat av: Johanna

skönt att du nte hade glömt av det iaf :) jag väntar fortfarande med spänning :D

2009-01-21 @ 18:40:40
URL: http://staig.devote.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback