Bölfia

Jag gråter floder, & allt pga denna låten. Aldrig hört den förr, men jag känner med den, & jag vet inte varför. Kan inte min lillebror komma hem med pengarna NU! Jag vill inte tugga äckliga nikotintuggummi...



Brandy - Long Distance


Din åsikt
Postat av: jenny Sellsve

Hej! Jag skulle vilja ha hjälp med att få se hur det var på andras skolor i lågstadiet. Läs gärna mitt inlägg om hur sjuk min skola var och lämna en kommentar.:) Tack!



www.sellsve.nu

2009-01-13 @ 17:56:18
URL: http://sellsve.nu

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback