Design

Ja, den är väl så klar den kan bli tror jag. Det är vissa saker som jag fan inte kan få til oavsett hur mycket jag läser på designadinblogg.se... Men, jag får hoppas att Josefine tycker om den helt enkelt..

Ni kan se designen här

Din åsikt
Postat av: josefine

det är lugnt det där med att du inte kunde fixa meny och kantakt :P jag tänkte om du kunde ändra färgerna till grått och rosa..(typ grå bakrund och rosa text) tänkte på det för någon dag sedan och det tror jag skulle bli skitsnyggt ;D sen så kan jag maila dig två nya bilder där du kan välja själv vilken av dem som ska vara med :P sen de lila strecken är jag också lite osäker om de passar in så bra :) med det var skitfint gjort iaf :*

2009-01-20 @ 20:11:02
URL: http://kkarbin.blogg.se/
Postat av: nathalie

vad är det du inte får till?

2009-01-20 @ 20:53:46
URL: http://farmorpillow.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback