En trevlig kväll

Ja, det blev det. Till en början iallafall. Jag & pappa var ute på en runda i ca en timma. Hade det trevligt & så. Så när vi var påväg hem igen så går vi förbi ett hus, som båda två vet om att det finns en stor svart hund där. När vi står där så ska pappa fixa sin sko, så sticker hunden ut huvet genom staketet, fy fan vad rädd han blev! Han hoppade minst en halvmeter upp i luften! HAHAHAHAHAHAHA! Jag har inte skrattat så gott på lääääänge. haha. Sen kom jag upp & hoppade in i duschen direkt. Skulle raka benen & så, men det finns bara en rakhyvel. Världens SLÖASTE rakhyvel. Men jag hade ställt in mig på lena ben, så jag led, jag drog & jag slet med den slöa rakhyveln. När jag till sist duschat klart & står & torkar mig så ser jag att det hänger en, SPRILLANS ny rakhyvel på sidan av spegeln. Fuck. Så jävla typiskt mig att inte se det förrän EFTERÅT! haha :)

Nu ska jag plugga lite hinduism/buddism sen ska jag lägga mig. Hoppas alla haft en bra kväll

Puss



En helt oredigerad men söt bild som Jonna tog på mig innan idag :)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback