Fredag

Nuså har jag varit iväg & skrivit ut 17 av mina finaste bilder & köpt en portfolio. Får se hur det blir. Nu har mitt liv som fotograf börjat påriktigt känns det som! Jag skrev även ut den illustrationen jag är mest nöjd med, ängeln som jag gjorde till mamma. Den blev ännu finare utskriven!

Din åsikt
Postat av: Julia

Jaa, vi har varit tillsammans ett bra tag.. Sedan 2004 faktiskt :)

2009-01-02 @ 21:36:39
URL: http://neehe.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback