Jag hade kul.

Igår när jag & jonna var klara med fotograferingen så kom Robert hem. Så fixade vi till maten & åt lite medans vi tittade på film. Sen satt vi en stund vid datorn nä rjag tog ett av tygerna som vi använt till den första fotograferingen & lekte muslim, vilket inspirerade Jonna till att göra samma sak. Vi bad robert ta en bild på oss. DÅ slog det slint i huvudet på oss så vi började flumma helt galet mycket & tog helt fucked up bilder. HAHAHAHAHAHA! Jag har inte skrattat så mycket sen över två år tillbaka, sen innan allt dåligt började. Usch vad skönt det var att bara få garva så jävla mycket. Imorse när vi åkte bussen så började jonna skratta för att hon tänkte på en av bilderna :P Tack för en underbar gårdagskväll & för att jag fått vara hos dig dessa dagarn Jonna. Det betydde oerhört mycket ska du veta. Jag älskar dig.

Idag har jag betalat in min telefonräkning. Eller, pappa gjorde det. Han erbjöd sig att betala största delen av den då jag omöjligt skulle kunna betala hela. När jag frågade hur mycket han skulle ha tillbaka så sa han "äh, strunt i det"! Åh, så jävla snällt! :D

Imorgon följer alex med mig hem till höör. Det kommer vara en lugn helg. Skönt.


HAHAHAHAHAHAHHA! Fler bilder finns att se här :)

Din åsikt
Postat av: Jonna

Tack själv hjärtat <3

Jag kommer inte ens ihåg sist jag skrattade så mycket.

Jag älskar dig Steph<3

2009-01-29 @ 20:35:43
URL: http://mylifeinlove.blogg.se/
Postat av: Karin

SÖTNOSAR...ha ha

2009-02-09 @ 22:35:54
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback