Lite gammalt.

Gamla bilder. Tryck på dem för att se dem större.


januari 06, opiercad & fin vägg. Dock bilder på Johan med :P
Mars 06, nypiercad & jag kände mig nog rätt snygg :P


Maj 06, jag & bästis Sara, Jag var tuff & jag klippte mig. Jag trivdes i den frisyren.
Juni 06, vi var på bakken med familjen. Kolla så små jag & Jesper är! :D


Augusti 06, malmöfestivalen med bästis mfl.
September 06, david tog en bild på mig i skolan :)
oktober 06, Jag hittade en ny funktion på min kamera, ja gkände mig snygg & jag & sara lekte att vi var gravida fotbollsmorsor! :D Kul hade vi.


November 06, mitt hår var fint.
December 06, julafton :)
Januari 07, jag hade fruktansvärt långt hår (syns inte såå bra på bilden) men klippte mig så jävla kort!


April 07, bild från stockholm & den andra var en bild till Alex för att jag ville ge honom en smile bild :)
Maj 07, jag var happy! :D

Glöm inte att ni kan klicka på bilderna för att se dem större ;)

Din åsikt
Postat av: Sara

är du hemma?

2009-01-25 @ 23:29:04
URL: http://saraellstrom.blogg.se/
Postat av: SENSUELLT

åh vad jag längtar efter min illustaration, ledsen som tjatar men jag va så nöjd med den gamla, har den inramad hemma :D

2009-01-25 @ 23:51:24
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: SENSUELLT

Nej :) Jag har det! Den är ju jättefin så? :)

2009-01-26 @ 01:27:29
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback