Prinsessor.

Ungefär såhär ser mitt "nya" projekt ut. Hållt på med den i över en månad men aldrig orkat göra klart den då det inte blev som jag ville! Bara konturerna på denna tog mig ungefär 9 timmar sammanlagt. DÅ har jag ritat, suddat, ändrat, blev fel, ändra igen, såja, nej vänta osv. Jag vill ju att mina disney prinsessor ska bli perfekta! De prinsessor som är ifyllda har tagit ungefär 2 timmar hittills, så det är konturerna som varit jobbigast än så länge. Det är mycket kvar, skuggningar & så. Imorgon kanske den blir klar, då får ni se hela bilden! :D

Nu ska jag sova. Natti <3

































Din åsikt
Postat av: Karin

Jepps...ler...liiiiiiiiika fort som du tröttnar på din design. Så gör ja de me ha ha

2009-01-23 @ 00:55:58
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback