Sista..

Då var sist ciggen rökt. Får se hur detta går då. Jag kan ju inte få tag i cigg så det får ju gå, men sen vet jag ju inte hur jag kommer må. Jag har tuggummin som mamma hade köpt till sig själv men hon nöjer sig med plåster. Så jag har ju lite hjälp. & nej, jag har inga pengar att handla egna. SÅ det är väl ett ypperligt tillfälle att sluta, men med tanke på att jag ska försöka gå ner i vikt med så känns det lite sådär...

Men nog om det, nu ska ni få några bilder från min promenad!


Först den lilla dammen utanför mammas jobb


Samma damm


Tjura Sjö hade frysit & fått massa snö på sig. Jag vågade inte gå ut på den :$


Här hade jag börjat gå på den vägen som kändes oändlig!






Jag gjorde faktiskt en snöängel! För det har jag inte gjort på evigheter!


Jag var busig & stod på spåret! :O Tur man kan tågtiderna ;)


Lite ego






Lite närbilder på löv


Ett träd som jag tyckte påminde om de i sagan om ringen..


Växthuset jag åker förbi med tåget var & varannan dag


En bäck?


Lite taggtråd


Det kom tåg typ hela tiden..


Till sist nådde jag mitt mål! Jag ser detta rucklet varje gång jag åker tåg & jag har länge velat fota det. Men när jag kom dit blev jag besviken.. Det var inte så "fint" som jag förväntat mig.. Men det blev ju några bilder iallafall!






Några färger


Jag försökte vara cool....


som sagt...


Jag älskar denna bilden!




Älskar denna med :)


Mer taggtråd


Påväg hem




Det var folk ute på isen på Tjura Sjö när jag kom tillbaka :)


Min kamera tar faktiskt riktigt hyffsade bilder när det är rätt ljus ute. Vilken bild tyckte ni bäst om? :)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback