Torsdag

Jag har nyss kommit hem & har världens jobbigaste halsbränna. Skit störigt, haft det i någon timme nu.. Idag tog jag ett pågatåg hem. Det var ett tag sen. Jag undviker gärna att ta dem för att de tar längre tid för mig att komma hem då. Men idag hade jag en bok med mig så det gjorde inget. Jag har börjat läsa min favoritbok igen, Tillbaka till livet - Alisons historia. Den är SÅ bra.

I skolan idag så fick vi en uppgift. Vi skulle välja ut en känd målning & sedan ska vi planera in så att vi gör om bilden till ett foto. Vi ska alltså fotografera en bild som ska se ut som målningen. Kul, som fan! :)


Tryck på bilden så kan ni läsa vad det står.

Din åsikt
Postat av: Yvonne

Kanon bra bild, den bli nog jätte ball och göra om.

Du måste lägga ut resultatet sen när du e klar :)

Krams Y

2009-01-22 @ 15:10:49
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: cat

så du har läst den nu! Vet inte om det va mitt tips som gjorde det, men iaf! Visst är den jättebra?!

2009-01-26 @ 17:38:00

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback