Lördag

Jag önskar att jag hade kunnat festa idag. Bara umgås med några från Höör & festa lite. Det var längesen. Men det händer inget i Höör. Speciellt inte nu när det är tivolirock & grejjer i kstad.
men det gör inte så mycket. För jag ska jobba idag (!) Har fått ett litet helgjobb nere på pizzerian som är under oss. Hjälpa till att svara i telefon & ta betalt typ. Discka lite också I guess. Det är väl inte det roligaste eller mest ogivande jobbet, men jag får iaf lite pengar :) Jag ska börja klockan 5, så har fortfarande en liten stund på mig :P

Var precis uppe hos Mamma. Hon är hos sin "vän" tills på måndag, så jag skulle bara upp & kolla hennes post & kolla till Doris. Usch min lilla bäbis! Imorgon örsvinner även hon ur mitt liv. Eller ja, inte helt visserligen eftersom det är Martin som ska ha henne. Anjus kusins kompis som jag festat med några gånger. Han är totalt galen & helt jävla underbar! jag vet att hon kommer få det bra hos honom :) Imorgon är det även kalas för Anju som blir 20 i veckan! :D:D:D:D:D (jag ska se om jag kan hitta på något kul till henne..) 

Igår kväll var Anju här en stund. Det var mysigt & trevligt. Jag saknar att umgås med henne typ.. varje dag! haha :) Men det går bra såhär med, sålänge vi förstår varandra så som vi gör. Hon är verkligen en av de bästa! Som jag sa till henne, jag älskar henne till djupet av mitt ängsliga hjärta. Det ni! :D När hon stack hem vid 12 tiden så hade pappa somnat i soffan & Kevin satt i sovrummet vid pappas dator. Så vid 1 tiden väckte jag pappa & frågade honom var han skulle sova, soffan tydligen. haha. Men han la sig lite mer bekvämt iaf. Så jag gick in i sovrummet, ändrade lite på designen här i bloggen. Vad tycks om den förresten? För mycket Twilight? :P haha Så vid halv 3 bestämde jag mig för att läsa lite, men innan jag hunnit läsa ett halvt kapitel ville kevin lägga sig & sova. Så jag läste klart kapitlet & släckte lampan. inte sov vi för det! Låg & prata hela natten! haha! Om olika saker. Sen fick jag berätta lite om Twilight. Han har sett filmen, men han ville veta vad som hände i resten av böckerna. Så nu längtar han typ lika mycket efter de anda filmerna som jag! :P (vi kollade även på bilder på alla skådespelare, att jag dreglade över Rob är väl ingen surprise?) Vid halv 5 gick kevin tillbaka i sin säng & det började regna ute. Mycket! haha. Sen somnade han & jag låg kvar en stund vid datorn. Vid halv 6 somnade jag tror jag.

Nu är pappa i danmark & det är bara jag & kevin hemma. Jesper han har ju skaffat flickvän så han är ju aldrig hemma. haha! :)

Jag måste bara berätta en sak till. Jag har i flera flera år haft problem med min vänstra stortånagel. Den har typ varit död liksom. Halva tån har varit lös. Idag fick jag nog & skulle klippa mina tånaglar iaf, så jag passade på att klippa den döda naglen lite mer än vanligt. Men den flagnade helt märkligt så jag klippte ner den till den punkt där den sitter fast i tån. Nu ser det riktigt, riktigt äckligt ut! UEGH!

Hoppas alla har en bra dag iaf.
Vi hörs nog ikväll :)
Puss!


Äcklig tå med gammalt nagellack. Ont gör det också :(

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback