Ny kamera...

Idag har jag äntligen frått min kamera! Men inte är jag speciellt lycklig för det.. Eller jo, klart jag är överlycklig över min kamera! men det har mest översköljts av tårar.. Nu ligger Arne begravd i skogen där han trivdes som bäst. Jag har inte varit med om något så smärtfullt som idag. Lilla lilla arne.. Det var så jävla hemskt & jag tänker inte gå in närme på det för då börjar snart tårarna igen. Jag grät oavbrutet i nästan 2 timmar.. Sen gick jag & kevin & köpte varsin påse lösgodis & en cola som vi hade medans vi tittade på Twilight! <3

& Alex då.. ja du, han ligger kvar på sjukhuset. Han skulle stanna inatt igen & jag vet inte när han kommer hem. Förhoppningsvis imorgon, så att jag får åka hem till honom & pyssla om honom så mycket jag bara kan! I miss him...

Kommer upp lite bilder här från kameran.. Mest på Arne dock. Saknar dig gubben! :( <3

Förresten så firar jag & Alex 26 månader idag <3


Såhär ser jag ut mestadels av dagarna. Fräknig, svettig & Sommar"fräsh" HAHA!


<3


Några av de första bilderna med nya kameran & de sista bilderna på Arne.. Lite jobbigt är det att se dem..


Kevin köpte solbrillor idag när vi var i Burlöv. Snyggt säger jag!



Så, alla bilder totalt oredigerade. & för er som undrar så har jag en Nikon d60 med ett 18-55 mm VR objektiv. Till det ett 4 gb minneskort.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback