Update

Jag har det helt fantastiskt underbart har nere! Jag hoppas att ni har fint vader & att allt ar bra med er! Idag ar forsta dagen som vi inte har sol, var ett fruktansvart ovader imorse. Men jag har snygga bilder pa blixtrar & sa. jag har nastan 400 bilder redan, & vi ska vara har i nagra dagar till!

Nu har jag antligen fatt kolla min facebook, bdb, bloggkoll & min blogg. Jag tycker dock ni ar lite trakiga som inte halsat till mig eller nagot..

Iaf sa ska vi val ga upp pa rummet en stund nu & sen kanske jag uppdaterar en gang till innan vi aker hem!

Puss pa er! <3


Din åsikt
Postat av: mammi

Hej och välkommen tillbaka till sverige =)

Vi hörs av



Puss och kram mamma

2009-07-31 @ 13:00:54

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback