40 random bilder

ni kommer få fler sen som också kommer kunna gå att trycka upp i original storlek. Men sålänge får ni nöja er med dessa :) De flersta bilderna är bara pyttepyttelite som ändrats, vissa har jag ändrat till svartvita & så. Hopppas ni gillar dem :) Tagna med nikon d90 & nikon d300. Alla bilder är tagna av mig!


Vår lärare Fredrik som var med på resan :)


Här är ljuset ändrat rätt så mycket. men iaf, eiffeltornet :)


Fontän vid eiffeltornets fotända :)






















man kan skymta Jonna & Micke :)


haha, stifler ^_^


Eiffeltornet var fint på kvällen :)


Minns inte vad denna byggnaden hette :( Vi kallade det för napoleonbyggnaden iaf..


ÄLSKAR DENNA! En random gata i Paris.


Vårt hotell ligger längst ner på denna gatan, nära till tornet :)


triumfbågen :)








över 800 trappsteg. FY FAN!


utsikten uppe från triumf


















Inne på la Fayette, typ ett as stort varuhus!


Operan utanför Lafayette


Älskar att joppe ser sjukt läskig ut på denna bilden :P









Så, detta får ni nöja er med sålänge :) Hoppas ni tyckte om dem!

Din åsikt
Postat av: Maxi

ser nice ut, ändå sjukt att jag missa allt

2009-06-12 @ 01:36:22

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback