Student 2009

Nu kommer de utlovade studentbilderna :)


Dagen började hemma hos Jonna :)


Sen hade vi liten champangefrukost, fast vissa körde på öl istället ^_^


Joppe, Micke & Teo. Jag kommer verkligen att sakna Joppes frånvaro i skolan :P haha! & jag kommer sakna Mickes parfym!


Bästa vän <3


Johan! Skyll dig själv som har ett år kvar ;) haha :) <3


Lindell <3


Sista gången i klassrummet..


Dålig bild på när vi sprang ut <3


Såhär glad var jag! :D Farmor som hänger grejjer på mig


Ölen i högsta hugg ^_^


Jag & mitt fina plakat! haha :) Mina ben skakade här, som, fan! haha! Fan vad lycklig jag var! Kunde inte sudda bort leendet


Lite närmre bild :)


Hemma hos mormor :)


Fortfarande hos mormor :P


Jag & Anju sitter & äter :) <3


Sen blev det utgång. Först var vi på möllan med Alex & magnus (& Jonnas kompis Ena, men hon var med hela kvällen )
Sen gick vi tre tjejer till a2 & festade hela natten!

Nu när jag sitter & laddar upop bilderna börjar jag nästan gråta av lycka. Det var fan en av de bästa dagarna i mitt liv! Fy fan! :) Jag tackar verkligen min klass för allt! Även om det funnits tider då vi haft lite tvister så var ni ändå mitt liv. I'm gonna miss you guys! <3

Din åsikt
Postat av: Bea

GRATTIS :)

2009-06-15 @ 16:28:21
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Karin

JÄTTEgrattis..:)

2009-06-15 @ 17:44:19
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback