Robert Pattinson

Jag måste säga att jag först var lite motståndare till Twilight, eftersom det är en sådan hysteri över den filmen. Men jag ville se den. Dock tyckte jag att han som spelar Edward, Robert Pattinson var skitful. Riktigt läskigt ful. Så såg jag filmen ör ett tag sen med Jonna. Efter filmen har jag blivit TOTALT förälskad i honom. Så nu får ni några av de snyggaste bilderna på honom! (Alex, du är fortarande snyggast!)








puss :)

Din åsikt
Postat av: arin

Oh...ett inlägg....kramas...

2009-03-31 @ 15:23:39
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback