Studenten.

Vi tar studenten om 17 dagar. Det är lite sjukt faktiskt. & om 6 dagar åker vi till Paris. Jag kan inte fatta det. Vad jag också inte kan fatta är att alla är så jävla passiva & inte vill göra något eller planera något till studentdagen. Känns som att alla planerar för sig själva. Hade ju varit roligare om alla kunde hitta på allt tillsammans, som en klass. Äh, det fixar nog sig.

En annan sak som jag också har svårt att förstå är att ingen verkar vara intresserad av min student. Känns som att det bara är min pappa som bryr sig. Jag har inte hört något från någon annan & det verkar som att jag kommer få välja den billigaste kameran på marknaden, alltså en fjortiskamera. Typ d40... & det är den jag absolut INTE vill ha. Sämre kamera får man leta länge efter.

Känner lite mer depp än pepp för studenten faktiskt. Inte helt okej.

Paris känns väl egentligen likadant. Alla ska med men ingen bryr sig. Kul, vilken rolig klass man har som såååååååå gärna vill hitta på något tillsammans.

Ne, slut på klagandet.
JAG SKA JU TA STUDENTEN! :D:D

Din åsikt
Postat av: Jonna

Jag peppar till både paris och studenten ^^ Och så länge jag får göra nått med dig så skiter jag i resten :D

2009-05-18 @ 16:22:36
URL: http://mylifeinlove.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback